Dé babbel: tweerichtingsverkeer voor feedback

Ongeveer elke drie maanden heb je een feedbackmoment met één van de twee 'collega's met leidinggevende functie'. Hoe gaat dat in zijn werk?

Tweerichtingsverkeer

Permanente feedback is belangrijk. Dankzij onze transparante communicatiecultuur weet iedereen al redelijk goed waar hij of zij staat. Maar als Wieni van de Week heb je ook een vast moment om enkele zaken te bespreken. Dat doe je met één van de zaakvoerders. En er is meer: bij Wieni geloven we in tweerichtingsverkeer. Wat kunnen wij beter doen? Hoe wil jij je carrièrepad vormgeven? Laat het ons weten, en vraag gerust zelf een gesprek aan.  

Goede voorbereiding = halve werk

Meer clichés hoef je tijdens zo'n gesprek gelukkig niet te verwachten! Wel vragen we je om je voor te bereiden. Dat doe je het beste op basis van deze drie aspecten:

1. Algemene tevredenheidsscore

Je geeft een score van één tot tien die je algemene tevredenheid over Wieni verduidelijkt. Van het type werk dat je doet, de samenwerking met je collega's tot het pendelen, het thuiswerk, je hard- en software en je loonpakket: alles wat jij belangrijk vindt!

2. Drivers

Welke drie aspecten maken je gelukkig? Denk aan dingen die je vooruit stuwen, dingen die je job nog beter zou maken, mogelijke verbeteringen in bepaalde processen en ga zo maar door. We horen ze graag! 

3. Remmers

Welke drie aspecten hebben je afgelopen maanden afgeremd, teleurgesteld, of een ander negatief gevoel bezorgd? Openheid is een van onze Wieni waarheden, dus vinden we de remmers even belangrijk als de drivers! 

Onthoud: op basis van bovenstaande kunnen we elkaar enkel versterken. Win-win, toch?