Jelle, User Experience & Strategy

Full name: Jelle Van den Bergh / Home office location: Leuven / Bij Wieni sinds: 2009 / Personal Wieni ID #001

Wat doe je bij Wieni?

Alles in vraag stellen, zodat iedereen zelf een oplossing bedenkt voor elk denkbaar probleem :-) Maar ook, naast het coachen van onze mensen, word ik dolgelukkig van een ruwe briefing om te zetten naar concrete strategische doelstellingen en die te vertalen naar een online concept. 

Heb je dat altijd gedaan?

Nee. Maar omdat ik Wieni gestart heb in 2009, heb ik alle functies wat mee kunnen vormgeven en kunnen uitoefenen: van design en frontend development tot project management en strategie. Daarom heb ik een team kunnen uitbouwen van allemaal mensen die veel straffer zijn dan mezelf. En het is een zaligheid om elke dag met die talenten samen te werken, ze te challengen en voor concrete uitdagingen te zetten.

 

Jelle Van den Bergh - CEO & Founder

Waarvoor sta je ‘s ochtends op?

Het meest boeiende aan mijn job, is nog steeds dagelijks in contact te komen met onze klanten. Dat ze ons permanent blijven uitdagen en we ze kunnen meepakken in een duurzame relatie. Wieni wordt beter naarmate we actiever en intensiever samenwerken met onze opdrachtgevers. Die wisselwerking gaat verder dan een klant-leverancier relatie, en mondt uit in een hecht partnership. Dat is voor mij het meest waardevolle aspect binnen Wieni. 

Waar wil je met Wieni naartoe?

We zijn er niet op uit om de grootste te worden, wel de beste. De kwalitatieve op-maat aanpak die we met Wieni hanteren, vereist digitale maturiteit en ambities bij onze klanten. Ook zij moeten de beste willen zijn en het verschil willen maken. Op zo’n klanten zullen we onze dienstverlening nog beter afstemmen. Het perfecte samenspel tussen technologie en design is een eeuwige zoektocht, maar met een aanpak waarbij de gebruiker altijd centraal staat, krijg je die balans veel sneller in evenwicht. Zo willen we met al onze medewerkers, klanten en projecten permanent werken aan een beter en toegankelijker internet, met een fundamentele meerwaarde voor zowel de organisatie als de gebruiker.